Hahah otroligt !

Otroligt att jag kunnat skriva så "korrekt" svenska så full som jag var vid förra inlägget :P
Ja vad ska man säga, idag kom jag på mig själv att "just fan jag drar till fjällen i natt" hahaha så det blev ett kort gympass imorse, extremt hårt bröstpass. Otroligt kul att få veta att jag "byggs" upp, igår när jag var ute var det många utav gamla vänner som påpekade att jag börjar bli "krallig" och att jag fått större bröst.. haha :D
Nej nu ska jag snart åka till jobbet, sen blir det en lugn utekväll efteråt och vid 4 halv 5 i natt kommer christian o peter och hämtar mig utanför så... :D
Ha det bra så får vi se om jag kanske bloggar där uppe ! :) Annars Catch you on the flipsyde !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0