Nej men hejsaaan !! :D

Då var man tillbaka ifrån fjällen, ifrån tänkandet.. 30 dagar utav någon form av sexualitet är över !!! :D:D:D:D:D
Mkt har hänt, mkt har påverkat, mkt kan påstås... Men en sak är säker. Att det var otroligt längesen jag mådde så här bra...
För jag har grubblat mkt när jag var uppe i fjällen o det enda jag kan komma på är att jag har hela mitt liv framför mig...
Mina föräldrar skämmer bort mig, jag har ett fantastiskt arbete med bra lön, jag har egen lägenhet jag stormtrivs i.. Visst bilen skulle kunna vara bättre men som man bäddar får man ligga liksom... Jag ser bra ut, jag är faktist en väldigt trevlig person om man vågar o orkar stanna o lyssna in.. Nu är det bara några månader kvar o det är så jävla skönt !!!
Så skönt o veta att oavsett hur jag beter mig o oavsett vad jag gör så spelar det ingen roll för snart är jag lååångt borta... Ingen vet vart, inte ens jag.. Men en sak e säker att det är sant !!
Jag struntar i om jag så får bo som uteliggare i öknen så kmr livet bli mkt lättare när jag försvinner ! :)
Allt jag gjort är att plåga, provocera osv.. Det enda jag kan säga är att oroa er inte snart försvinner jag ! :)
Nu ska jag gå o sova, ska för första gången på ett tag sova ensam.. Kmr bli hårt men jaa jag har juh Casanova med mig ^^ :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vart ska du försvinna ....

2011-04-20 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0