Skönt att veta att jag har stockholm i mitt hjärta.

När man tänker på frågan, "vart är du ifrån" frågan är ska jag svara ifrån bro, eller svarar jag stockholm?
Stockholm har gett mig många minnen, dåliga som bra. Men frågan är  vart är jag ifrån.... Jag är ifrån områdena jag varit i mest, vart har jag varit mest i jooo stockholm... Det värsta är att det finns ställen jag varit på som ingen vet om. Det finns platser som ingen trott jag skulle kunna befina mig på...
Vad jag gör nu? Jo jag sitter vid min blogg och skriver detta inlägg väldigt full, jag sitter med ett glas vin just nu hoppandes på att jag skulle haft sovsällskap, men ikväll sket det sig.. så jag får gå o lägga mig ännu en natt ensam. Men men jag har alkoholen vid min sida :D:D:D:D det enda som inte sviker, imorn är det gym !!! :)
!
Sov gott gott folk ! :) läser ni fortfarande så tkr jag om det, jag gillar att se att någon förutom jag själv läser detta!
Men snälla kommentera om det är något ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0