Trevligt, mkt trevligt !


Allt jag vill är att få se alla runt mig le, allt jag vill uppleva är att jag får folket glada, allt som jag behöver är att veta att jag gör folk glada, om jag skadas på vägen så är de fortfarande era leenden som får mig att vilja leva!


En mycket trevlig dag på jobbet, än fast jag fick börja 1 timme tidigare för att hjälpa min kära sårade kollega robin, som brände sig på handen idag.. :) o liv angående det var det... :D
Nu är det bara en vecka kvar till kryssning ska bli så otroligt jävla roligt o jag är så sjukt taggad redan !! :D
plus att jag förhoppningsvis hittar någon vodka att fylla ut min samling med :D
Känner mig så otroligt glad just nu, och jag saknar faktist ingeting här i livet just nu.. Det enda är kanske ett par ordentligen vänner som man skulle kunna träffa förutom att supa ihop dvs.. :D
Känner mig även lite kärleksfull o snell idag :)
Men nu ska jag titta på bb avsnittet som jag missade och även något big bang theory avsnitt sedan blir det till sängs ! :)
Sov gott o glad påsk på er ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0