When i were a star in the sky.

Jag vill hitta tillbaka till mitt gamla jag, där ingenting stoppade mig mot det jag ville ha.. Nu vem är jag?
Jag har börja klanka ner på mig själv, tkr illa om mig. Ser mig inte längre som en bra person. Jag ger upp det jag vill ha mest eftersom det blev jobbigt. När jag tittade mig i spegeln imorse var det enda tanken jag fick fram var "bläää"... Snälla kan någon få mig förstå hur jag ska gå tillbaka till att kunna älska mig för den jag är...
Dagarna blir längre, det börja bli väldigt längesedan jag verkligen kunde säga "jag älskar mig själv"
Hur ska jag kunna hitta någon att älska om jag inte ens kan älska mig själv? Hur ska jag då kunna hitta någon som älskar mig?
Jag ångrar aldrig något, men shit det här börjar fan bli tveksamt om jag inte ska ångra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0