You were going to be my angel...

Jaha då var födelsedagsveckan slut, o fy fan kroppen är lite små sliten måste jag säga haha...
Ja i fredags när jag skulle ha "födelsedags"krök hos mig, sket mina två närmasta vänner mig o det kändes juh faktist sådär... Men ändå kvällen spårade med singstar med robin sedan spår på goda smaken hahaha....
Men lördags däremot oj oj oj... Där snackar vi radiostyrda gänget hahaha.. Men mitt gamla jag kom fram och jag sket i allt oavsett hur kul jag hade, åkte hem till en viss person som inte mådde så bra och la mig breve henne :) <3 Kändes otroligt skönt när jag fick höra dagen efter att det blev jätte uppskattat ! :)
Men däremot så mitt i natten hade jag börjat konka på en spegel och snurrat den åt alla olika håll. Sen när frågan kom.. vad fan håller du på med?
Kom det bästa svaret någonsin (obs jag gick i sömnen för jag drömde detta) "jag måste flytta spegelfan det är juh någon idiot som satt den tvärs över dörren" Enda problemet var att dörren var på andra sidan sängen.. HAHAHA jag höll på dö när jag fick höra detta dagen efter... :) men detta blev en höjdar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0