17/2 2011- första inlägget på bloggen ! :D

Skapade designen för typ 2 år sedan, använt denna blogg som en dagbok när känslorna blev för mkt för att bara kunna förtränga...
Mkt har hänt redan under 2011, Voltat med min otroligt fina subaru, Dejtar nu den finaste tjejen jag någonsin sett utan tvekan, Blivit Kökschef i 20 års åldern, Skaffat nya otroliga vänner, Tagit upp kontakten med gamla vänner som vår vänskap förstördes utav mitt förra förhållande smått, tagit tag i min ekonomi efter jag köpt subarun.. Börjat leta efter en köplägenhet, Börjat träna som en idiot, både gym, simning och MMA. MMA som btw är sjukt roligt och intressant samtidigt som det är bra träning... JA det kommer bli ett händelserikt år detta iaf !! :)

17/2 :)

Idag : Jobbat, träffat morsan i hennes butik, rökte lite. Gick och solade solarium (började bli blek). Köpt ny parfym blev den nya Beckham.. Jag tycker den lukta sjukt gott iaf, En härlig fräsch lukt. Försökt fixa mitt stopp i diskhon... Inge bra lycka med det iaf... Nu ska jag dra o träna lite, sedan träffa <3....

Känner du dig nere, sårad, tänkandes på någon som inte längre finns i ditt liv, Ett tips gå o ligg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0