Då var det måndag igen -_-

Ja då var ännu en ledig helg förbi sprungen, med en väldig fart...
Uppdatering... Jo Fredag var det juh party med Jimmy, var otroligt nice. Blev riktigt dragen och dansa mycket, hade kul. Vann mkt på black jack osv... :)

Sedan var det lördag och dags för Tommy's Födelsedag, som jag redan 1.5 vecka innan visste att det skulle spåra ur på... Och här kommer det :
Efter dragit Ca 14 öl på 2. timmar Så Började jag tänka på att min farbror låg inne på sjukan och att han fått ngt typ av Bukspotskörtelsinflammation, Men i mitt fulla huvud när jag prata med min pappa och fick höra att han låg drogade o inte kunde röra sig för han hade så ont, så fick jag det till att han var påväg o dö... Detta resulterade i en totalt känslomässig blackout och nersmältning av huvudet, pga jag hade fått reda på 2.5 timme innan att min syster väntar sitt andra barn så jag var uppe o flög på rosa moln, sen Pang rakt ner i den mörkaste gränd. Där hittade man mej spyandes som ett riktigt as. Överallt, hela tiden...

Men nu är det måndag igen bara att gå vidare och som mitt motto lyder "Ångra aldrig ngt som gett dig ett leende på läpparna".. :)
Nu bär det av till gymmet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0