Pengar kommer för att sedan försvinna...

Nu är jag klar ifrån träningspasset idag, axlar, ben, armar, mage tog riktigt mkt stryk idag känner jag. Helt underbar träning.
Intressanta med MMA är att det inte är styrka som räknas utan det är den där perfekta träffen, exempel idag fick vi lära oss ett grepp där vi skulle få den andra ifrån "burväggen" till ryggläge och då är det en axel som ska in i mellangärdet, och så fick vi lära oss skillnaden på om jag flyttade min axel ifrån revbenskorgen, till solarplexet så blev det bättre, och när den andra tröck in axel i solar kändes det som om någon körde ner en damsugare i halsen och satte på baksug, dvs ALL luft bara försvann.. Läskigt !!!

Sedan nu betala jag medlems avgiften och ett par shorts, tandskydd, handskar och benskydd. Ja där var pontus 3.5 tusen fattigare....

Nu blir det in i duschen och hem till babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0