Tankar, angående tankeförmågan...

Jag är en väldigt unik person på så sätt att jag är tillräckligt smart (dumihuvudet) som försöker tänka så lite som möjligt, för destu mer man tänker destu mer inser man att man blir sårad osv... Ju fler tankar = mer känslor... Om man som jag istället stänger ute tankeförmågan i huvudet, förlorar man mkt ibland men tjänar otrolig massa energi.. Men nu har jag kommit till det problemet att det finns en person som har börjat sätta igång min tankeförmåga, vilket gör att jag går runt o tänker det värsta för att inte kunna bli sårad, går och tänker på hur jag ska försvara mig, det här kommer leda på ett sätt eller ett annat att jag förmodligen kommer sabba allt igen o det vill jag verkligen INTE...




Och en sak jag tack vare detta börjat tänka på det är : Hur fan kan personer säga saker om andra som dom TROR är så, när dom egentligen inte har den blekaste om vad det gäller, Om jag får 2 år sedan låg med en tjej o inte ringde tillbaka, Måste jag fortfarande vara samma typ då?
Det går inte att förändras eller vad fan är det frågan om... Jag har bara en önskan just nu och det är: Alla ni som säger saker om mig till andra bakom min rygg, ta det med mig först.. Fråga om det stämmer eller inte Sen när ni fått mitt svar och fått fakta så kan ni prata bäst fan ni vill, Så länge det är sanningen... För jag lever enbart så som jag vill leva... Inte hur någon annan vill att jag ska leva... Men snälla ta det med mig först...
0764033259 Där är mitt nr slå en pling om det är ngt ni undrar !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0