Ännu en helg

Då var ännu en helg över, vad är det som gör helgen så speciell? Jo alkoholen.. hahaha
Igår vart det party med Bröderna hallberg, elvis, linus osv... Började med att jag skickades in i ölspelet med jäger o redbull, Och det första jag gör är att torskar o får 21 klunkar, sen gick kvällen bara utför !!
Men men hade roligt, träffade mkt gammalt folk, plus att jag träffa en gammal flamma, väldigt trevligt !

Alla blickar jag får av dig skär i mitt hjärta, allt som handlar om dig får mig att gå i deprission eftersom jag vet att jag aldrig kommer dela livet med dig.. När du ler så får jag en efederin kick även fast du inte vet de. När jag se dig vara glad så känns det som att jag bara ska gå därifrån o släppa dig. Men det kmr jag nog fan aldrig göra <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0