Helgen var grym !

Åååh då var det måndag igen, varit lugn o rolig dag idag på jobbet... Otroligt skön personal jobbar jag med ! sen finns det vissa som är lite små jobbiga "ibland" !!!
Helgen gav mkt, tog mkt och visade vad det är som gäller... :)

Var i västerås och festa för första gången, med chefen o Robin Hade så sjukt kul. Var mkt folk. Nästintill för mkt folk. Men det går juh inte :P
Sedan var det ett jävla tjat på Chefens kompis som tydligen jobbade med ADHD barn och jag som har det, blev direkt utpekad av henne (inte så svårt att veta att jag har det). Men den jäveln fortsätte hela jävla kvällen att prata om det... Började bli uttjatat efter 4.5 timme :P
Men kul var det o full som ett as blev jag, somnade i sitandes position i soffan, med en flaska rödvin kl 6 på morgonen, Vaknade kl 8 typ Och var HUR pigg som helst och det jag gjorde var att jävlades med dom som sov hela dagen... hahahaha var så otroligt roligt..
Nej nu blir det gymmet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0