I took her out... but she blowed me away.

Ja som ni sett på bloggen, så har jag saknat en viss person. Och gör det fortfarande men nu verkar det som att jag få ge upp och lägga det på hyllan, tråkigt nog. FÖR JAG HATAR ATT GE UPP !
Men ibland så finns det inget annat val...
En rolig nyhet är iaf med detta så vet jag vad jag vill göra, så om 6 månader så händer det ngt nytt och sjukt spännande i mitt liv, hihih !! Vill nu bara att tiden ska flyga iväg, Fast under mina semesterdagar i sommar får gärna tiden gå sakta, men allt annat kan bara blåsa förbi känns det som ! :)


Saknar dig grovt och är sjukt ledsen över hur det här slutade, plus jag är sjukt arg över att veta att jag aldrig kommer ha dig för mig själv igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0