If the weight is the thing that make's it all hard.

Nu är det så att jag förmodligen har "strauma" fick jag veta idag... Det menas med att min "någonting" som gör att vi förbränner saker, som får vår kropp att veta hur mkt den ska göra av med osv.. Den är överarbetande Så jag kan ej riktigt gå upp i vikt... Folk på jobbet idag kallade mig sjuk i huvudet med tanke på vad jag åt...
Detta kan ses som ett problem för mig som håller på med att försöka bygga muskler, men om man tänker efter destu mindre jag väger o starkare jag är destu större chans har jag att när jag börjar tävla i det nu jag tänker börja tävla i ligger jävligt bra till med tanke på vikten osv... Hihihi en lite onödig information haha. Men ändå kände att jag behövde få ut det :D

Nej nu blir det av till gymmet sedan pingis med elvis ! idag blir det riktigt tungt på gymmet ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0