När livet leker lockande lekar, vad gör vi då?

Dags för lite tråkiga nyheter för mig själv så att säga, Nu har det hänt det jag visste skulle hända. tjejen jag träffat nu ett tag, betedde sig lite konstigt mot mig, och jag självklart märker det direkt eftersom jag är en detalj person. När något ändras så märker jag det direkt. Och så jag ställde frågan till henne hur hon kände jo denna diskution ledde till att vi tar ett "uppehålL" som jag enligt erfarenhet menas jag vill inte träffa dig någe mer men har inte mod att säga det just nu, Jag känner mig så sjukt nerslagen på jorden. Allt var så jävla bra, Var så sjukt lycklig med henne och hoppas hon ångrar sig o vill försöka på riktigt med mig, Saknar henne redan.

Vill inte vara utan dig. <3

När det blir så här så har bara ett sätt fungerat för mig, dvs för att ta mig ur denna nerslagna situation. Jo genom att göra saker som folk tkr är olämpliga. Men nu så kan jag ej. Ngt med henne får mig helt ur balans. Hon har på så kort tid tagit plats inom mig, känns så sjukt jobbigt och deprimerande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0