Otroligt roligt !

Jaha då var det ett tag sen man skrivit tänkte uppdatera lite :D

Ja på senaste tiden har det hänt roliga saker på jobbet, tex vår restaurang har blivit utsedd till Mälardalens bästa vägkrog enligt Motorförar tidningen.
Här är länken till artikeln http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/mhf/pressrelease/view/baesta-vaegkrogen-dinners-ekolskrog-591099
Tyckte det var otroligt roligt och se...


Sen har min Onepiece som jag och min mormor har tillverkat själva utav otroligt fint tyg med foder.. Bild kommer senare :)

Jag har slutat med MMA och tänkte nu gå in o köra väldigt seriöst på gymmet, och försöka springa i gång min kondition.. :)

Jag har även börjat läsa igen. Denna gång blev det en bok som handlar om psykologi, Boken heter "Sinne för ledarskap" Skriven av Howard Gardner. Kommit ungefär 3-4 kapitel och hittils är den otroligt Intressant. Han drar upp olika typer av ledare som funnits/finns i vår värld.

Nu ska jag gå o lägga mig och sedan blir det mer jobb och imorn hälsar jag på en arbetskollega hos han, Ska träffa hans flickvän för första gången. Ska bli intressant...

Sov gott :)

Och glöm inte, att lev livet så som du vill ha det. Och ångra aldrig något som gett dig ett leende på läpparna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0