Underbara dag ! :)

idag har jag vaknat på världens bästa sida, jag vaknade breve..... och är fortfarande inne på mina celibat dagar ändå kändes det jävligt bra att vakna breve... :)
Har en ny frisyr kmr bild någon gång. Lite annorlunda för mig haha men ändå så får det bli nu !! :P
Jag har egentligen allt jag vill ha förtillfället så nu är det slut på depp perioden jag haft. Fuck this nu kör vi nya äventyr !

Jag ligger inne på dag 5 nu och det börjar märkas lite annorlunda saker, och var kanske inte den bästa filmen jag såg igår "black swan" massa sex och snygga tjejer.. För visso en väldigt bra film men ja. som sagt inte den smartaste o titta på hahaha... Men jag kämpar på.
Ngt jag tkr är konstigt att det är inte en enda som tror jag kmr klara de :S hallå va tror folk om mig? :O

Aaa nu blir det off to work.. Cee yaa !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0