When the world turns around to fast..

Ibland har man dagar där det känns som att allt börjar så jävla bra, sedan känns det som att jorden helt plötsligt snurrar ett extra varv och allt blir totalt förändrat. Frågan är vad det är som kan få oss människor att ändra humor så lätt, Var vi likadan för 500 år sedan? Eller hade vi andra "djuriska" instinkter som inte hanterade känslor på samma sätt?

Beställt hem lite protiein tillskott och prestationspulver för träningen. Så på måndag börjar dokumentationen av träningen direkt. Nu jävlar ska det ökas i vikter !!!

I lördags när jag var i västerås var jag ensam i ca 3 min då alla var på toa och jag kollade läget, då fick jag tydligen vara med på bild hahaha, kul att stå helt solo på en vimmelbild. Men för att klockan var 01:20 så var det en otroligt bra bild tkr jag ! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0