Wohooo !!

Då var det dags att uppdatera med träningen då, och jag kan säga vad jag tror...
Jag tror att min kropp använder "rage" när jag tränar. För jag ökar o ökar o ökar o ökar.. det är så sjukt mkt roligare när man ser resultat. eller aa märker... Maxade en "bröst" maskin idag också utan problem helt underbaaart !


Känslor, varför har vi dom? tänk om jag skulle uppfinna en spärr i huvudet där jag kan koppla på känslor när jag behöver dom och så fort jag blir ensam bara koppla bort dom? Ja gott folk jag kunde det. Men tack vare någon så är det borta... Ingen känner igen mig, inte ens jag själv :S jag går o tänker och är deprimerad hela tiden och det är fan inte "pontus" !
Ursch inge kul alls. Om du ändå skulle kunna säga hur så skulle jag göra det, även om det var omöjligt skulle jag göra det möjligt !!!
Varför ska allting vara så förfärligt besvärligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0