Höj musiken..

Hur vore de om man bara sket i drömmarna jag haft sedan jag var typ 12... Allt känns så kort, känns som att mitt liv precis har börjat men ändå vill jag börja bygga på familj osv.. Jag har en sida som säger att jag vill starta min familj nu direkt, dvs hitta en rätt tjej o försöka hitta lägenhet ihop, Haft en som kunde ha gått så långt med, haft en tjej som jag leta lägenhet med.. Är det tur eller otur att vi inte hitta ngt och sedan gjorde slut...
Nu är det inte många veckor kvar, bara några månader kvar.. Sedan ska jag lämna allting som jag vet de är nu... Åka på min utomlandsresa jag alltid velat gjort, letat efter inspiration till att öppna sveriges bästa restaurang...
Frågan är om det är de jag verkligen vill göra, eller vill jag skaffa mig ett betydelselöst jobb och en familj nu ist?
jag har allt för många viljor och allt för nåra svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0